Pozor! LGBT ideologija tudi v slovenskih šolah

Indoktrinacija z LGBT ideologijo pod tančico »inkluzivnega« izobraževanja je vse bolj pogosta v evropskih šolah in vrtcih, pojavljati pa se je začela tudi v Sloveniji. Starši morajo biti še posebej pozorni na to kaj se v šolah uči njihove otroke. 

Tudi v slovenske šole se skozi priprta vrata plazi LGTB ideologija – najprej komaj opazno, samo tu in tam kakšna slikica istospolnega para in takole mimogrede je navrženo, da je tudi istospolni par z otrokom družina kot vsaka druga in da je normalno, da otroci odraščajo v takih družinah. To je že v slovenskem šolskem programu in sicer že od najnižjih razredov osnovne šole naprej. Sicer je od učiteljice odvisno, koliko močno bo to poudarjala in ali bo obnavljanje tega pri spraševanju za oceno od otrok tudi zahtevala – pa vendarle! Vrata so odprta in skoznje se lahko zrine marsikaj. Celo »normalnost« menjavanja spolov, in to celo v zgodnji dobi pred puberteto. Da ne bomo postali podložniki neke obrobne skupine ljudi, ki nasilno vsiljuje svoja sprevržena in bolna prepričanja ter prakse, se je treba postaviti za svoja stališča in jasno pokazati, da tako ne bo šlo. To je starševska odgovornost za zdrav razvoj otrok in ne nazadnje za zdrav razvoj naroda. Šola bi starše MORALA vprašati, ali se strinjajo s takšnimi vsebinami, in dati na izbiro, ali se bo otrok teh vsebin udeležil ali ne. Kar ta čas lahko starši dosežejo, je to, da zahtevajo natančno obveščenost o programu, ki ga bodo deležni otroci, saj so šole pa tudi vrtci to dolžni storiti. Zagotovo je najbolje, da točen program ter vsebine kulturnih in naravoslovnih dni starši zahtevajo že na začetku šolskega leta.

Nujen bojkot

Če starši ugotovijo, da bodo otrokom ponujali sporne vsebine, pa morajo dobro premisliti, kako bodo odreagirali. Najbolje je seveda, da se zbere več enako mislečih staršev in zahteva umik takih vsebin s šolskega programa ali pa ga BOJKOTIRAJO, pri tem pa se ustrezno pogovorijo z otroki, pa ne samo enkrat! Čim več časa, kolikor le dopuščajo služba in obveznosti, je treba biti z otroki in se z njimi pogovarjati vrednotah, pomembnih za družino. Zavedati se je namreč treba, da bodo otroci najbolj pod vplivom tistega, s katerim preživljajo največ časa. Spolna identiteta je občutljiva reč in če je načeta, je mogoče z mladostnikom manipulirati še toliko bolj, ga osamiti in odtrgati od družine in tradicionalnih krščanskih vrednot. Na dolgi rok tako postanejo mase ljudi tudi same potrošno blago in vodljive. Vedeti je namreč treba, da gre pri LGTB ideologiji za moč in ne za vrednote.

Ideologija LGTB

Že pred leti se je začelo dogajati, da so v vrtcih ob rojstnih dnevih tako deklicam kot dečkom delili enaka darila – eno leto avtomobilčke, drugo leto lutke. In kar takole vmes se lahko zgodi, da vzgojiteljica otrokom pove, da je normalno, da se poročita dve punci ali dva fanta. Kar tako vmes in mimogrede se lahko zgodi, da bodo otrokom pred spanjem prebrale »pravljico«, ki sugerira LGBT ideologijo! In če želijo starši to preprečiti, morajo zahtevati podroben seznam knjig oziroma slikanic, ki jih bodo brali njihovim otrokom. Predvsem pa naj ne izostane vsakdanji pogovor z otrokom – in če starši zapazijo, da so otrokom v vrtcu pripovedovali kaj v smislu menjavanja spolov oziroma kaj kar sodi v LGBT spekter, naj takoj urgirajo v vrtcu!

V ovčji koži

Vedeti je treba, da se po slovenskih šolah se že nekaj časa berejo knjige o spremembi spola. Taka je na primer knjiga Ime mi je Damjan. V prvem razredu in očitno že v vrtcih jim pripovedujejo o istospolnih »družinah«  in o njih celo berejo – npr. knjiga In s Tango smo trije. Primer, kot so igranje vlog znotraj zdravstvene vzgoje, kjer strokovni delavec sili učence, naj se nekdo vživi v vlogo očeta, drugi pa v sina geja; obvezen ogled prikritega lezbičnega filma iz leta 1991 Ocvrti zeleni paradižniki v okviru kulturnega dneva, so že pred leti navedli na 24kul.si in opozorili, da po šolah hodijo aktivisti Amnesty International, feministične organizacije (Ženska svetovalnica), organizacije LGBT in različna nevladna društva, ki propagirajo »nebinarne spolne identitete«. Otroke »izobražujejo« o »človekovih pravicah«, »proti homofobiji, transfobiji in stereotipom«, »proti nasilju nad ženskami«, »o enakosti med spoloma«, »sprejemanju drugačnih« in podobno.

Psevdoznanost

Če menite, da vse to na otroke ne vpliva in jim ne škoduje, se motite, saj je rezultat psevdoznanosti o spolu in spolnosti, ki se skrivajo v programih o strpnosti in enakosti med spoloma, ta, da otroci postanejo nestrpni do zagovornikov zakonske zveze med moškim in žensko, nestrpni do potrebe in pravice otroka do mame in očeta pa tudi nestrpni do sprejemanja biološkega spola kot edinega merila za spolno identiteto. Če si ne želite, da bi slovenske šole pripomogle k več motnjam v spolni identiteti otrok in mladih, se morate temu aktivno upreti!

Situacija v EU

Vključevanje LGBT ideologije in spolnih teorij v izobraževanje je povzročilo spore in razkol med Brusljem in nekaterimi državami pretežno iz Srednje in Vzhodne Evrope. Medtem ko postaja učenje spolnih teorij nova normalnost v Zahodni Evropi, se nekatere države, med katerimi prednjačita Madžarska in Poljska, upirajo tovrstni indoktrinaciji svojih otrok. Bruseljski globalisti so zagriženi podporniki LGBT agende, kar je razvidno tudi iz dejstva, da nenehno napadajo Madžarsko in druge države, ki nočejo na tem področju uvesti sprememb v izobraževanju, temveč celo sprejemajo nove zakonodaje, ki bi preprečevale takšno vrsto pranja možganov pod pretvezo t.i. »LGBT inkluzivnega izobraževanja«. Evropska unija je bila marca tega leta z novo resolucijo, ki jo je podprla večina evropskih poslancev, celo razglašena za »območje svobodno za LGBT skupnosti«. Dober primer uzakonitve LGBT indoktrinacije je tudi Francija, kjer je narodna skupščina sprejela zakonodajo, ki določa, da morata na šolskih obrazcih in v šolah izraza »oče« in »mati« biti zamenjana s »starš 1« in »starš 2«. Gre za tipičen primer »LGBT inkluzivne« izobrazbe, ki postaja norma v mnogih zahodnih državah.

Odpor proti »novi normalnosti«

Po drugi strani se je Madžarska znašla pod plazom kritik zaradi svoje zakonodaje, ki preprečuje istospolnim parom posvojitve otrok, saj določa, da otrok potrebuje biološka mamo in očeta. Predvsem pa se na Madžarsko vrstijo napadi zaradi predloga nove zakonodaje, ki bo med drugim preprečevala učenje LGBT ideologije in teorije spola v šolah. Viktor Orbán je sicer pred kratkim napovedal referendum za sprejem nove zakonodaje, ki bo verjetno uspešen, saj naj bi sodeč po anketi think-tanka Századvég kar 73 odstotkov Madžarov zavračalo vse oblike promoviranja spolnih usmeritev odraslih namenjene mlajšim otrokom. Tudi Poljska se je znašla pod plazom kritik iz Bruslja, ko je prejšnje leto več deset občin, okrožij in regij na jugovzhodu Poljske razglasilo območja brez ideologije LGBT ideologije. To med drugim pomeni, da v teh območjih zavračajo kakršnokoli LGBT indoktrinacijo v šolah. Poljski predsednik Andrzej Duda je prav tako prejšnje leto podpisal deklaracijo za družinske vrednote, v kateri se je zavezal, da bo Poljska »branila otroke pred LGBT+ ideologijo«, ter da bo vključevanje in učenje LGBT ideologije v  poljskih šolah in javnih ustanovah prepovedano. Kot kaže se bo v boju proti »novi normalnosti« tema dvema državama pridružila tudi Romunija, kjer je zavezništvo desnih strank predlagalo zakonodajo proti učenju LGBT ideologije v šolah.

Starši, uprite se indoktrinaciji LGTB svojih otrok! Zahtevajte natančne programe vrtcev, organizirajte se v interesne skupine staršev, zbirajte podpise proti takšnemu programu! Če ne gre drugače, bojkotirajte takšne vsebine, če le morete, in zadržite otroka doma! Takšna vzgoja otroka spreminja, ga dela negotovega v njegovem bistvu in nesrečnega

Avtorji: Lucija Kavčič, Andrej Sekulović, Bogdan Sajovic

Tekst je bil prvič objavljen v reviji Demokracija

Zadnje novice